اگر تا به حال احساس ناراحتی یا عدم اعتماد به نفس جلوی دوربین عکاسی رو تجربه کرده باشید حتما میدونید که داشتن ژست مناسب عکاسی برای شما چقدر در عکاسی مهم و ضروریه ، ژست درست میتونه به طرز چشمگیری کیفیت عکس رو بهبود ببخشه و حس و فضا رو تغییر بده در این بخش ما تعدادی ژست مناسب مردانه برای عکاسی که توسط مدل‌ها ، سلبریتی‌ها و افراد معروف استفاده شدند رو بررسی میکنیم تا با اونها آشنا بشید و بتونید استفاده کنین

 

با ما همراه باشید laugh ....

 

 

1- استفاده از دست و چهره

این ژست برای انتقال احساسات بسیار مناسبه. از دست‌ها کمک بگیرید برای نشان دادن آنچه که احتمالا چهره شما قادر به بیان آن نیست. یک راه عالی برای ایجاد یک احساس

 

 

چهره خود را با دست طوری بپوشانید که تصویری منحصر به فرد و جالب ایجاد بشود. سعی کنید روش‌ها و ژست های مختلفی رو با دست و چهره خود داشته باشید. گزینه‌ها بی‌پایان هستند و همه به نوبه خودشون منحصر به فرد هستند، بنابراین سبک خود را ایجاد کنید.

 

 

2-  قدم زدن

 

قدم زدن حالت بسیار طبیعی‌ایه. با این حال بهتره به با حرکت بدنتون بیشتر روش کار کنید. برای بعضی، قدم زدن ممکنه فقط به صورت یه راه رفتن ساده به نظر برسه، اما برای داشتن عکس بهتر شاید باید متفاوت عمل کنید.

 

 

بعضی از مدل‌های مردانه، برای نشان دادن این ژست مناسب عکاسی مردانه ، تمایل دارن که رو به دوربین و بر روی یک خط مستقیم حرکت کنند. در حالی که بعضی دیگه ممکنه به حالتی آرام‌تر، راحت‌تر و حتی بی توجه‌تر به سمت دوربین حرکت کنند. این کاملا بستگی به شما و نیاز شما داره.

 

3- آرنج‌های خمیده

این مدل ژست مردانه، مناسب ژست عکس با کت و شلوار و لباس رسمی و مدیریتی است.

 

 

قرار دادن دست‌ها به صورتی که از قسمت آرنج خم شده باشند، راهی عالی برای نشان دادن قدرته. این مدل قرار دادن دست‌ها باعث کشیدگی بیشتر بدن و تحت پوشش قرار دادن سطح بیشتر از کادر میشه و جزییات بیشتر رو به نمایش میذاره. به این ترتیب شما جلوه‌ای با قدرت و جدی خواهید داشت.

 

 4- بالا گرفتن یک پا

بالا نگه داشتن یک پا میتونه در حالت نشسته یا ایستاده انجام بشه و نسبت به صاف ایستادن از جذابیت بیشتری برخورداره. در حالت ایستاده بهتره که به دیوار تکیه داده باشید و کف پا رو روی دیوار بذارید.

 

 

از این ژست با هر نوع پوشش، چه رسمی و چه روزمره و در هر موقعیتی که استفاده کنید میتونید مطمین باشید که توجه‌ها رو به سمت خودتون جلب خواهید کرد.